011/42 89 93

openingsuren: ma-vr: 09.00u - 23.15u, za:  09.00u - 20.00u, zo: 09.00u - 16.00u
feestdagen geopend van 09.00u tot 16.00u! 
1 januari gesloten.

Corona Maatregelen

Beste sporter,


Allereerst wil ik je zeggen dat we je missen en dat Karteria niet hetzelfde is zonder jou. We hebben de eerste maand quarantaine achter de kiezen. Het blijft een zware periode voor iedereen. Hopelijk ben je gezond en wel en heb je je steentje kunnen bijdragen aan de maatschappij op jouw manier. Wij zitten alleszins niet stil en brengen voor jou nog enkele verbeteringen aan in de fitnessruimte zodat we na deze periode een nog betere clubbeleving kunnen aanbieden. Ook zijn we bezig met het uitbreiden van onze diensten zodat we je na heropening nog meer kunnen bijstaan in je training, indien je dat wenst. Wij hopen zo spoedig mogelijk te heropenen om jou verder te helpen met het behalen van jouw doelen en om onze community te laten herleven. Want zeg nu zelf, wat is er leuker dan trainen in je favoriete club, samen met je trainingsbuddies?

Ten tweede, wil ik even terugkomen op de vorige mail die ik naar jou heb gestuurd. Ik zou je willen bedanken om je abonnement in april niet stop te zetten, noch om de incasso te storneren. Dat apprecieer ik ten zeerste. Op die manier hebben wij aan de meeste van onze financiële verplichtingen kunnen voldoen.
Karteria zal voor de maand mei alvast geen incasso’s verrichten. Ook bestaat de mogelijkheid om je te compenseren voor de 'verloren' tijd die de voorbije maand met zich mee heeft gebracht. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om ons een hart onder de riem te steken door te kiezen voor een alternatieve compensatie. Wat je ook kiest, wij verstaan je helemaal en hopen dat we je zo snel mogelijk terugzien.
 

Concreet wil ik je de volgende compensaties voorstellen:

  1. Karteria stelt voor om de "verloren periode april" te compenseren.  In dat geval dien je dit actief te melden aan de bar of aan één van onze fitnessbegeleiders zodra we heropenen, zodat wij dit te gepaste tijde kunnnen aanpassen in ons ledenadministratiesysteem. Ook voor onze cashbetalers kunnen we de ‘verloren periode’ compenseren.
  2. Je staat 100% achter Karteria en wenst geen compensatie in de vorm van teruggave ‘verloren periode april’. Als je hiervoor kiest, bieden wij jou graag een bedankpakketje aan in de vorm van een T-shirt en handdoek. Gelieve dit ook te melden aan de bar of aan één van onze fitnessinstructeurs en zij overhandigen je maar al te graag je persoonlijk Karteria-pakketje.

Ten slotte hoop ik dat je een beetje in vorm en gezond bent kunnen blijven, ondanks alle hinderpalen die deze periode met zich meebrengt. Ik wil nog eens benadrukken dat het nu belangrijker dan ooit is om te blijven sporten, gezond te eten, veel water te drinken, op tijd te gaan slapen, relaxatieoefeningen te doen, ... omdat je op die manier je zowel fysiek als psychisch goed blijft voelen! Wij begrijpen dat het niet altijd even leuk trainen is thuis, op je eentje. Daar zijn evenwel oplossingen voor. Plan je dagelijkse bezigheden, blijf online contact houden met je trainingsbuddies en blijf ons volgen via de social media, want wij blijven je van tips, tricks, gezonde gerechtjes & leuke workouts voorzien. Als lid van Karteria Paal heb je onder andere ook toegang tot dagelijkse live workouts via het platform van Fitsnacks.tv. Vraag jouw code aan via onze Facebook messenger of word lid van de besloten Karteria groep op Facebook.
Nogmaals bedankt voor je steun en hopelijk zien we je snel terug!


Mochten er nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.


Met vriendelijke groeten,
Matthias Henkens
Karteria Paal NV
Zaakvoerder

 


Contact

Zit u met vragen? Wil u graag meer info over één van onze begeleidingspakettten? Gebruik dan het formulier hieronder om uw vragen te versturen, wij nemen dan spoedig contact met u op.